Luka Koper je prejemnica nagrade za najboljšo prakso Covid-19 komuniciranja. Razpis, s katerim so želeli nagraditi tista podjetja, ki so se v času nove realnosti najbolj izkazala na področju komuniciranja, je organiziralo Slovensko društvo za odnose z javnostmi.
»Zadnji meseci so bili za komunikacijske strokovnjake nedvomno eno najbolj zahtevnih in razburljivih obdobij doslej. Ob novih in nenavadnih okoliščinah, nenehnemu prilagajanju in vsakodnevnemu odzivanju na spremembe, so strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost prišli še bolj do izraza,« meni predsednica društva Anita Kovačič Čelofiga.
Na razpis je prispelo 11 vlog, žirijo pa je najbolj prepričal naš projekt z naslovom Mi skrbimo za vaš tovor, vi poskrbite za svoje zdravje. V njem smo zajeli vse naše številne aktivnosti na področju komuniciranja z interno javnostjo, kot tudi zunanjo javnostjo, predvsem s poslovnimi partnerji.
Prepričali s svežino in drugačnostjo
Nagrado je strokovno utemeljila predsednica žirije Lavra Munda Slaček, ki pravi: »Projekt Mi skrbimo za vaš tovor, vi poskrbite za svoje zdravje v množici komunikacijskih pristopov k internemu in eksternemu komuniciranju v času epidemije je žirijo prepričal s svežino in drugačnim tonom komuniciranja. Prijavitelj s svojim pristopom je izstopal iz pričakovanega okvirja in komuniciral na igriv, srčen, pristen in oseben način, s katerim pri ciljnih javnostih spodbudi čustven odziv in doseže zapomnljivost komunikacijskih sporočil. Pri komuniciranju s ciljnimi javnostmi izkazuje premišljeno uporabo obstoječih, dobro poznanih in sprejetih kanalov ter jih nadgrajuje s kreativnimi komunikacijskimi rešitvami.«
Dobro načrtovana in prilagojena komunikacija
»Tako kot v vsaki krizi, je tudi v ‘koronačasu’ komuniciranje izredno pomembno. V našem podjetju, ki je zaradi svoje dejavnosti specifično, se mora tudi komunikacija prilagajati ciljni javnosti. V prvi vrsti zaposlenim, ki so razpršeni na območju 280 ha, in jih večina nima dostopa do računalnika. Na drugi strani pa imamo poslovne partnerje, ki so seveda ena najpomembnejših javnosti, od katerih je prav tako odvisen uspeh naše družbe. Zaradi vseh teh dejavnikov smo imeli v teh mesecih veliko izzivov, ki smo jih poskušali rešiti z različnimi pristopi. Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil in čestital mojim najožjim sodelavcem za pozitiven pristop k reševanju vseh izzivov, s katerimi smo se v teh mesecih srečali prvič. Mislim, da je za vse nas največja nagrada to, da imamo med zaposlenimi relativno malo okuženih in da smo k temu svoj del prispevali tudi mi,« je nagrado komentiral Sebastjan Šik, vodja področja odnosov z javnostmi.
Drugo mesto je pripadlo Finančni upravi RS, za Informiranje o unovčevanju turističnih bonov. Kot tretjo najboljšo dobro prakso pa je žirija ocenila projekt AMZS, #AMZSkrbni.