Skozi koprsko luko občasno potujejo majhne »butične« pošiljke starih volkswagnovih vozil, ki jih stranka uvaža iz Brazilije v Evropo, popravi in restavrira ter ponudi v prodajo. Povpraševanje je v Evropi in drugih državah veliko.
Vozilo je 1950 izdelal Volkswagen (VW) kot svoj drugi model vozila za široko potrošnjo – prvi je bil seveda hrošč (beetle). Imenovali so ga Volkswagen Tip 2 (Model 1), komercialno pa so ga glede na obliko in funkcionalnost krstili za kombi, transporter, mikrobus, kamper in še kaj. Ker je zaživel prav v času kulture hipijev, je postal kar ikona gibanja in do danes ohranja ta sloves, ko ga popularno kličejo kar bully (bulli).
Ko so VW Tip 2 nehali izdelovati v Nemčiji (sredi 70′), jih je VW nekaj časa proizvajal le še v Braziliji, zato je tam verjetno avtentičnih vozil še precej, povpraševanje po bullyjih v Evropi in drugih državah pa je veliko. Razlika, ki že na prvi pogled loči nemške od brazilskih VW Tip 2 je znak VW na sprednji maski. Nemški imajo fizično izdelan in nameščen znak, brazilski pa le odtis znaka VW. Poznavalci znajo povedati, da je tudi kvaliteta izdelave vozila, rojenega na nemških tleh veliko boljša.