13. oktobra je v Kopru potekala zaključna slovesnost prve izvedbe Social Impact Award Slovenija – projekta, ki spodbuja mlade k razvoju socialno-podjetniških inovacij za reševanje najzahtevnejših družbenih izzivov našega časa. V mednarodnem prostoru je projekt prisoten že več kot desetletje, v Sloveniji pa je svojo pot začel letos pod okriljem Slovenske agencije za mlade.
V programu, ki je potekal med aprilom in oktobrom, je sodelovalo preko 4.000 mladih po Sloveniji s preko 40 socialno-podjetniškimi idejami. V fazo inkubacije se je uvrstilo 7 najboljših, ki so jih tekmovalci razvijali pod mentorstvom priznanih strokovnjakov na področju socialnega podjetništva, do finala pa se je prebilo 5 ekip.
Nagrado skupnosti v okviru vseslovenskega odprtega glasovanja je prejela ekipa Psybit. Zasnovala je spletno programsko orodje, ki z avtomatiziranimi komponentami psihološkega testiranja podjetjem pomaga izbrati optimalnega kandidata, kasneje pa spremlja ter opozarja na njegovo stanje motivacije, zadovoljstva in predanosti podjetju. Strokovna žirija pa je nagrado podelila ekipi Jaz Intimi. Gre za preventiven, celosten in inkluziven program spolne vzgoje za osnovnošolce, s katerim želijo doseči, da mlada oseba razume spremembe svojega telesa, da zna poiskati primerno zaščito in se počuti samozavestno v svojem telesu.
»S pomočjo naših partnerjev med katerimi je bila tudi Luka Koper, smo dosegli veliko vidnost v regiji in širše in s tem pokazali mladim, da je lahko socialno podjetništvo prava karierna izbira. Ker je ena od vodij zmagovalnega projekta Jaz Intimi ravno Koprčanka, lahko rečemo da smo že prvo leto na Primorskem dosegli odmeven rezultat, kar nameravamo nadgrajevati tudi v prihodnjih letih, upamo da tudi s pomočjo Luke Koper,« je bil nad prvo izvedbo navdušen Jan Peloza, direktor Slovenske agencije za mlade.