Na facebook profilu Luke Koper smo 6. avgusta našteli okroglih 10.000 prijateljev, le nekaj dni prej pa tudi 5.000 sledilcev na bolj poslovno usmerjeni socialni mreži Linkedin. Preko družabnih omrežij predstavljamo podjetje, gradimo zavedanje o pomenu Luke Koper in hkrati gradimo podobo slovenskega pristanišča.
Najbolj aktivni na Facebooku
Družbeno omrežje Facebook se je rodilo leta 2004 kot projekt za študente ene od ameriških šol. Do danes je zraslo v trenutno največjo družbeno mrežo z več kot 2,7 milijardami uporabnikov po celem svetu. Poleg individualnih uporabnikov, se v omrežju predstavljajo, klepetajo in virtualno družijo tudi podjetja: Luka Koper ima svoj Facebook profil od leta 2009. Tam objavljamo zanimive zgodbe iz pristanišča in fotografije, predvsem pa širimo dober glas Luke Koper.
Za vse prijatelje Luke smo zato na Facebook pripravili nagradno igro, kjer smo ponudili za splošno javnost enkratno in originalno izkušnjo: obisk superpostpanamax dvigala in ogled luke. Srečna izžrebanca Jan Saksida in Robert Brozina sta nagrado z navdušenjem sprejela in 29. avgusta luko doživela na poseben način. Ogledala sta si pristanišče in se na koncu povzpela še na velikansko kontejnersko dvigalo ter ga s spoštovanjem do potankosti raziskala.
Jan (levo): »Delam v koprski enoti velikega transportno-logističnega podjetja in ukvarjamo se pretežno s kontejnerji, na dvigalu pa res še nisem bil. Sodelavci so mi rekli, da naj se slikam in pošljem fotke, to je res enkratna izkušnja.«
»Navdušujejo me ladje, še posebej ladje nekoč naše Splošne plovbe. Malo mi je žal, da pod nami danes ni kontejnerske matice, ampak res kapo dol žerjavistom in ostalim, ki delajo tukaj. Na dvigalu ne more delati vsak,« je s širokim nasmehom svojo superpostpanamax izkušnjo komentiral Robert.
Na facebooku smo resda najbolj »družabno« aktivni, nekoliko resnejše poslovne novice pa objavljamo na omrežju Linkedin, luške foto utrinke pa z radovedneži delimo na Instagramu.