Z novinarjem Deanom Jelačinom, ki že od samega začetka vodi oddajo, smo pripravili osem prispevkov, v katerih smo predstavili luške poklice in procese (arhiv oddaj). »Vsi poklici so po svoje zanimivi. Nekateri so znali svoje delo predstaviti na izredno zanimiv načini. Najbolj fascinantno se mi zdi koordiniranje tako velikega sistema, da vse teče kot namazano,« je povedal Jelačin, ki smo mu pred začetkom nove sezone in novega sodelovanja z Luko Koper postavili nekaj vprašanj.
Kako je nastala ideja o sodelovanju z Luko Koper in predstavljanju luških poklicev?
»Ideja se je rodila podobno kot samo sodelovanje z Luko Koper. Ob številnih obiskih pristanišča smo velikokrat govorili o tem, da so kratki prispevki, ki jih običajno pripravljam za informativne oddaje, premalo, da bi gledalci dobili vpogled v razsežnost sistema kot je Luka Koper. Ta je tako obsežen in zanimiv, da je rubrika, ki sem jo kasneje zasnoval s Sebastjanom Šikom, kar klicala po tem, da jo začnemo pripravljati. Ob tem se moram zahvaliti vsem zaposlenim v Področju odnosov z javnostmi in ostalim zaposlenim za profesionalen in skorajda hollywoodski pristop.«
Čeprav ste bili že večkrat v pristanišču, ste med snemanjem vseeno doživeli kaj posebnega?
»Čeprav luški sistem in tamkajšnje službe poznam dokaj dobro, je bilo nekaj snemanj takšnih, ki so bila tudi zame novost. Izpostavil bi dve. Noč, ki smo jo preživeli v družbi pilota, se z njim vkrcali oz. splezali na veliko tovorno ladjo in z njo ob jutranjem svitu vpluli v pristanišče. Bilo je res zanimivo, a žal včasih slika ne more prikazati vseh doživetij. Izpostavil bi tudi snemanje novih dvigal. Ja, zagotovo to ni kraj za ljudi z vrtoglavico. Priznam, da sem imel mehka kolena.«
Kaj načrtujete v novi sezoni?
»V novi sezoni bomo skušali seveda poiskati še kakšno zanimivost. Izzivov ne manjka. Že lani smo želeli posneti reportažo o podvodnem svetu pristanišča. Legende pravijo, da pri vas plavajo največji brancini in ciplji slovenskega morja. Je pa treba čakati na pravi trenutek za snemanje, predvsem zaradi vidljivosti in prometa.«