Poleg potniškega terminala je odprava (v sestavi: Luka Koper, Konzorcij za razvoj in promocijo križarjenja v Sloveniji, Mestna občina Koper in Slovenska turistična organizacija) predstavila tudi turistične zanimivosti Slovenije, ki v svetu križarjenj pospešeno postaja vse bolj aktualna destinacija.
Na splošno je destinacija Sredozemlje vedno bolj popularna, Jadran pa je za ladjarje in turiste zanimiv predvsem na račun Benetk in Dubrovnika. Zato se vse več ladjarjev odloča za pozicioniranje svojih ladij v Evropo oz. Mediteran, napoveduje pa se tudi več križarjenj v zimski sezoni (winter cruising) in več krajših, od 3 do 5 dnevnih križarjenj (mini oz. short cruising). Novogradnje ladij in nova naročila za naslednja leta so glavni pokazatelj, da bo povpraševanje po križarjenjih še vedno naraščalo in da bodo posledično tudi ladje vedno večje.
Načrti ladjarjev za letos ter napovedi prihodov v Koper za prihodnji dve leti potrjujejo, da upravičeno vlagamo sredstva in trud v projekt potniškega prometa v Kopru.
Že maja namreč v Koper prihaja doslej največja potniška ladja Voyager of the Seas s 3.200 potniki. Za tovrstne ladje pa je potrebno najprej poglobiti morje in urediti obstoječo obalo, ki je bila sicer kot prva obala pristanišča zgrajena že pred 54. leti in danes ni več ustrezna za privez modernih in zmogljivejših ladij.