Dvigalo so izdelali v tovarni kontejnerskih dvigal Liebherr v mestu Killarney na jugu Irske. Ko so vsi deli pripravljeni in ustrezno testirani, jih naložijo na ladjo, ki po približno 10 dneh plovbe tovor izkrca v tržaški ladjedelnici. Tam dvigala dokončno sestavijo, naložijo na maono in velikansko konstrukcijo ustrezno pritrdijo.
Tako natovorjeno maono vlačilec privleče do koprskega zaliva, kjer se mu pred Luko pridružita še dva luška vlačilca in skupaj počasi potisnejo maono ob rob pomola.
Sklepno dejanje transporta predstavlja še premik dvigala z maone na tire operativne obale.
Proces je zelo zahteven, saj dvigalo tehta 920 ton, poleg tega pa se zaradi plimovanja maona z dvigalom vred počasi spušča in dviga. Da se dvigalo zaradi neenakomerne višine tal in maone med samim premikom na tire ne bi prevrnilo ali prelomilo, morajo višino plovila prilagajati z balastnimi vodami. Opisano pretovarjanje in premik dvigala danes opravlja okrog 30 izurjenih delavcev, celoten proces pa poteka po strogih varnostnih predpisih.
Delovna roka dvigala raztegnjena seže kar 51m daleč ali povedano drugače v širino doseže 18. vrsto zloženih kontejnerjev na ladji. Zato taka dvigala omogočajo razkladanje in nakladanje skoraj vseh trenutno največjih kontejnerskih ladij. Novi dvigali bosta pričeli z delom predvidoma v začetku septembra, jeseni pa pričakujemo še dve.