Identificirali smo ključne vplive na trajnostne odnose s kupci, saj razumemo, da je partnerski odnos ključen za poslovni uspeh. Z organizacijo dela omogočamo razvoj dolgoročnih in zaupanja vrednih odnosov s strankami, kar se je izkazalo za posebej pomembno v času kriz, kot so pandemija, vojna žarišča in politična zaostrovanja. Dobre odnose s kupci in partnerji dodatno krepimo z različnimi aktivnostmi, kot so promocijski dogodki, poslovna srečanja in sejmi na domačih ter tujih trgih.
Z organizacijo dela omogočamo razvoj dolgoročnih in zaupanja vrednih odnosov s strankami, kar se je izkazalo za posebej pomembno v času kriz, kot so pandemija, vojna žarišča in politična zaostrovanja.
Zadovoljstvo naših kupcev redno spremljamo z raziskavami. Posebno skrbno upravljamo s podatki, kjer dosledno upoštevamo zakonodajo na področju varovanja podatkov, tudi osebnih, sploh zaradi svojega statusa nacionalne kritične infrastrukture.
Kupci cenijo našo zanesljivost ob izvajanju storitev, ki potekajo neprekinjeno. Ob morebitnih vremenskih motnjah izvajamo potrebne varnostni ukrepe. Z dobrimi odnosi s sindikati in zaposlenimi pa želimo zagotavljati nemoteno delo brez stavk, kar predstavlja konkurenčno prednost.
Ključno vlogo v logistični verigi imajo tudi naši dobavitelji. Urejen in transparenten proces nabave zagotavljamo že ob njihovem izboru. Strokovnost, etika, okoljska ozaveščenost in varnost so med kriteriji na prvem mestu. Redno spremljamo učinkovitost sodelovanja z dobavitelji, pri čemer ocenjujemo njihovo skladnost z okoljskimi in varnostnimi standardi.
Ste vedeli, da …
Naši dobavitelji pomembno prispevajo h kakovosti poslovanja pri opravljanju pristaniške dejavnosti in storitev. Za doseganje najvišjih standardov kakovosti, ki smo se jim zavezali s pridobljenimi certifikati, vsako leto ocenimo medsebojno sodelovanje in podelimo priznanja za Naj dobavitelje.
